Η νέα ταυτότητα του ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης είναι δυνατή, σύγχρονη, με κοφτερή ματιά και έντονο χαρακτήρα.

 

Τα τρία γράμματα M, F, C χρησιμοποιούν τυπογραφικά στοιχεία από τις αφίσες και τους τίτλους των ταινιών του ιδρυτή και σκηνοθέτη Μιχάλη Κακογιάννη, δημιουργώντας μία πλατφόρμα για το ίδρυμα αντίστοιχη με τον χαρακτήρα του: αντισυμβατική, ελεύθερη, πειραματική και διεθνή.

Η βασική χρωματική παλέττα, άσπρο και μαύρο, θυμίζει το “πανί” του σινεμά, ενώ η συμπληρωματική χρωματική παλέτα δίνει ένα σύγχρονο χαρακτήρα.

Η σχεδιαστική ομάδα της Red Design Consultants, εμπλουτισμένη από τα νέα ταλέντα Danae Io και Rebecca Glyn Blanco, με πάθος απέδωσε ένα τόσο μεγαλόπνοο έργο.

reddesign red design synergasia me palirria medet